Verzending, Retouneren & Garantie
Verzending
Gratis verzending is vanaf 70 euro binnen Nederland, en vanaf 80 euro in België & Duitsland. Bij een bestelling onder de 70 euro in Nederland word een bedrag rond de 6 euro gerekend, dat ligt aan welke leverancier je kiest. De bestelling word binnen 1 á 2 werkdagen verzonden, behalve bij uitzonderlijke gevallen.
Als een bestelling is geplaatst, ontvang je automatisch een bevestiging per e-mail. Als de bestelling is verzonden, ontvang je nogmaals een e-mail met daarin een bevestiging van het verzenden en een Track & Trace code. Met deze code kan je de bestelling volgen. Vintengo is niet verantwoordelijk voor vertraging van de leveranciers.
Momenteel verzenden wij door heel Europa. Je kan zien in de winkelwagen hoeveel verzendkosten er per land wordt gerekend.
Je kan ook bij de verzending kiezen voor een afhaalpunt. Hier staat soms ook een afhaalmuur bij maar helaas verzenden wij momenteel nog niet naar deze pakket afhaalmuren.
Retouneren
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@vintengo.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Levertijd
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen worden binnen 1 à 2 werkdagen op de post gedaan. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen per situatie een passende oplossing zoeken.